کاربرد های ابری CRM

1) برای فروش و بازاریابی: برای مدیریت فروش، ابر کاربردهای crm زمان واقعی به فعالیت های تیم خود ارائه می دهد به طوری که آنها می توانند با اعتماد به نفس پیش بینی خرید و فروش  خود را انجام دهند.

2) برای خدمات به مشتریان: مشتریان شما سوالات متداولی درباره ی محصول شما می پرسند. امروزه مشتریان می توانند به google و یا  twitter بروند و  پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و در صورتی که نتوانستند پاسخ سوال مورد نظرشان را دریافت کنند با مرکز تماس شما تماس می گیرند.

3) بستر ابری crm: کاربردهای ابری کامپیوتر نیاز به صنعتی ساده و آسان برای فروش و بازاریابی و خدمات تعرفع ای خود دارند و به همین دلیل است که شرکت های هوشمند آزادی کامل کسب و کار خود از crm های سفارشی استفاده کرده و به بستر ابری crm تکیه می کنند.

4)زیرساخت های ابری crm: موفقیت مشتریان crm در این امر به اثبات رسیده است که آن ها به زیرساخت ها، سرورها و نرم افزارهای مرکز داده اعتماد کرده و به آن تکیه می کنند. برای انجام کار موثر crm باید سه ویژگی داشته باشد:

الف) قابلیت اطمینان بالا - بالغ بر 99.9 ٪ 

ب) کارایی بالا - دسترسی به داده ها در کمتر از 300 هزارم ثانیه

ج) امنیت بالا -- گواهی نامه های صنعتی مانند ISO27001 و SAS 70  

/ 2 نظر / 222 بازدید
crmroom

باسلام اتاق مدیریت ارتباط بامشتری آمادگی خود را جهت تبادل لینک اعلام می نماید موفق باشید

farzaneh

منظور شما از ابر Cloud يا Supper است؟؟