مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب

 
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت تاریخ: ۱۳٩۳/٤/٧
 

Microsoft CRM
مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از Microsoft Dynamic CRM 2011

CRM چیست؟
CRM بخشی از استراتژی کسب و کار یا بازاریابی است که هدف آن صرفاً به افزایش میزان فروش و سوددهی مقطعی محدود نمی‌شود. بلکه CRM سعی دارد به دیدگاهی منحصر بفرد و یکپارچه از مشتری و یک راه‌حل مشتری مدارانه دست یابد که باعث بالا رفتن رضایت مشتری و افزایش سود شرکت در بلندمدت شود.

CRM یک استراتژی کسب و کار است با هدف بهینه‌سازی، سوددهی، درآمدزایی و رضایت مشتری که بر اساس مبانی زیر طراحی شده است:


• ساماندهی ارائه خدمات براساس نیازهای مشتری
• بالابردن سطح رضایت مشتریان مطابق اصول مشتری مداری
• پیاده‌سازی فرایندهای مشتری محور


امکانات مدیریت فروش در Microsoft Dynamics CRM
واحد فروش با استفاده از این ابزار، فرایند‌های جاری را به صورت خودکار انجام داده تا از مشتریان مجموعه دیدگاه واحدی به وجود آید. نتیجه‌ی این دیدگاه افزایش فروش، کوتاه کردن زمان مراجعه تا زمان فروش و رضایتمند‌ی هر‌چه بیشتر مشتریان از مجموعه خواهد بود. مایکروسافت داینامیکز سی‌آرام کلیه‌ی اطلاعات مورد نیاز و فعالیت‌های مرتبط را به‌راحتی در دسترس شما قرار می‌دهد تا به جای گرد‌آوری اطلاعات، تمامی وقت خود را صرف فروش نمایید.


مدیریت بسیار ساده فرآیند فروش
فرآیندهای Microsoft Dynamics CRM را می‌توان از طریق outlook نیز اجرا نمود. در این حالت مدیریت و کنترل ایمیل‌های مشتریان، قرارهای ملاقات، وظایف روزانه و آدرس‌ها، فکس ها و تلفن‌ها از داخل یک سیستم واحد مدیریت شده و نیازی به باز نمودن چندین برنامه در هنگام کار نیست.

درک درست از نیازمندی‌های مشتریان
با جمع‌آوری کلیه اطلاعات مربوط به یک مشتری اعم از سلایق، ارتباطات صورت گرفته و سوابق مربوطه، درک بهتری از نیازهای او و برآورده ساختن این نیازها بدست آورید.

ارتقاء کیفیت فروش
وقت بیشتری را روی فرصت‌ها‌ی فروش واقعی و موفق بگذارید. با نظم، امور پیگیری فروش را انجام داده و با بهره‌گیری از گردش کار به فرایند فروش منظم و خودکار دست یابید.

افزایش فروش‌های موفق
مدیریت مشتریان منتخب و فرصت‌های فروش در کنار مدیریت فرآیند و نظارت بر فعالیت رقبا در کنار هم باعث افزایش فروش موفق و کاهش زمان فرآیند فروش می‌شود.

اطلاع رسانی
با استفاده از امکانات ساده و ابزارهای مرتبط با بازاریابی و فروش در سیستم، مشتریان خود را همواره در جریان خدمات و کالاهای جدید خود بگذارید.

تحلیل عملکرد فروش
با استفاده از گزارشهای جامع، متنوع و منعطف می‌توانید میزان فروش خود را پیش‌بینی نموده، فعالیت‌های صورت گرفته و بازدهی مجموعه خود را بررسی نمایید. از میزان موفقیت در خدمت‌رسانی و فروش آگاه شده و تغییرات، مشکلات و فرصت‌ها را شناسایی نمایید.


ایجاد ارتباط موفق با مشتریان
استفاده از یک محیط کاری آشنا: تمامی عملیات مرتبط با فروش را از داخل یک سیستم واحد انجام دهید. امکان یکپارچه‌سازی اطلاعات ایمیل‌ها، قرارهای ملاقات، وظایف روزانه، آدرس‌ها و تلفن‌ها بین اوت‌لوک و سی‌آر‌ام به صورت خودکار وجود داشته و در عین حال امکان تبدیل سریع ایمیل‌ها به سرنخ‌های فرصت و اشخاص و شرکتها وجود دارد.
هدفمندی ارتباطات: با استفاده از الگوهای مکاتبات، پیام‌های موثر و صحیح را برای مشتریان خود ارسال نموده با استفاده از امکان Mail Merge در مایکروسافت ورد 2007 و ارتباط آن با اطلاعات سی آر ام پیام‌رسانی با صرف کمترین زمان و دقت هرچه بیشتر صورت خواهد گرفت.

در خارج از دفتر و محیط کاری نیز کار نمایید
با خیال راحت کارهای جاری خود را حتی زمانی که به سامانه سی آرام متصل نیستید انجام دهید و یا از طریق محیط وب می‌توانید و یا با استفاده از دستگاه‌های پاکت پی‌سی دارای سیستم عامل ویندوز موبایل به سامانه وصل شده و عملیات مورد نظر خود راانجام دهید. اطلاعات مشتریان را به روز‌رسانی، بررسی و تحلیل نمایید و نهایتا اقدام به ثبت فاکتور و پیش فاکتور نمایید.

کنترل کیفیت اطلاعات سیستم
امکان جستجوی خودکار و دسترسی سریع به اطلاعات تکراری در سیستم موجود بوده تا صحت و کیفیت اطلاعات به حداکثر برسد.

کسب و کار خود را جهانی دنبال کنید
امکان چند زبانه بودن، استفاده از واحدهای پولی گوناگون و کار در محدوده‌های زمانی مختلف برنامه این قابلیت را به مجموعه می‌دهد تا به صورت متمرکز در شعب مختلف و در نقاط مختلف جهان کارهای خود را انجام دهید.

دسترسی به نمای کاملی از اطلاعات فروش
دسترسی به نمای کاملی از مشتری: نمایش و مدیریت اطلاعات و سوابق یک مشتری مثل اطلاعات تماس، اطلاعات خاص، شرح ملاقات‌ها و نظرات ، اسناد ردوبدل شده، ارتباطات، پیشنهادهای قیمت و خریدهای صورت گرفته به آسانی در دسترس شما خواهد بود.

دسترسی سریع به اطلاعات: با استفاده از امکان جستجوی پیشرفته موجود در سیستم، به سرعت به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

به مشتریان خود بهترین پیشنهاد را بدهید: با دسترسی کامل به کلیه‌ی تماس‌های صورت گرفته، پیشنهادات قیمت، سفارشات و قراردادها، به آسانی بهترین پیشنهادها را در مناسبترین زمان به مشتریان خود بدهید.

آشکار‌سازی فرصت‌های پنهان: سیستم امکان تحلیل و روابط مابین مشتریان، نمایندگان و تامین‌کنندگان را به شما می‌دهد تا بتوانید فرصت‌های پنهانی را که در پشت شبکه روابط وجود دارند شناسایی نمایید. با استفاده از روابط قابل تعریف بصورت چند به چند سناریو‌های پیچیده را درک کرده و از آنها استفاده نمایید.

مدیریت و اتوماسیون فرآیند فروش
کار موثر و پخش سرنخ‌ها (مشتریان کاندید): به راحتی سرنخ‌های دارای شرایط پیگیری را با یک کلیک به فرصت‌های فروش تبدیل نمایید. پخش این هدف‌ها در بین اعضای تیم فروش با توجه به مکان جغرافیایی، مقدار معامله و یا هر شرایط دیگری می‌تواند با کمک گردش کاری سیستم به صورت خودکار صورت بگیرد.

مدیریت پیش‌فاکتورها و سفارشهای فروش: ایجاد پیش فاکتور و تبدیل آن به سفارش فروش و سپس پیگیری و مدیریت آنها تا صدور فاکتور به راحتی هر‌چه بیشتر صورت می‌گیرد.

مدیریت محدوده‌های کاری: برای پرسنل فروش خود محدودهای کاری تعریف نمایید تا بتوانید فرآیند فروش را در هر محدوده، مدیریت و ارزیابی نمایید.

مدیریت قراردادها: قراردادهای مجموعه خود را با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیریت نموده و وضعیت جاری آنها را زیر نظر داشته باشید. این مکان در امر پیگیری تمدید قراردادها به شما کمک بسیار بزرگی خواهد نمود .

مدیریت لیست‌های بازاریابی و فروش: لیست‌های تهیه شده از بیرون را می‌توانید به صورت خودکار در سیستم وارد نمایید تا در فرآیند فروش استفاده شوند. ارزیابی و میزان موثر بودن هر برنامه تبلیغاتی و نگهداری اطلاعات مربوط به آن در این سیستم قابل تحلیل خواهد بود.

تضمین نظام یکپارچه سیستم فروش: با به کارگیری مدیریت گردش کار و قوانین به کار گرفته شده در گردش کاری ، شروع پیگیری و پایان فرایند فروش به صورت منظم و یکپارچه صورت گرفته و رویه‌های سازمان را می‌توان با استفاده از ابزار طراحی گردش کاری به راحتی ویرایش نمود.

ارسال موثر اطلاعات
ایجاد سریع فعالیت‌های تبلیغاتی(کمپین): با اجرای ابزارهای ساده، مشتریان خود را از کالا یا خدمات جدید خود مطلع سازید.

پیگیری وضعیت رقبا: از وضعیت رقبای خود اطلاعات کاملی گردآوری نموده و در هر یک از فرصت‌های فروش رقبای فعال را شناسایی نمایید . امکان دسته‌بندی وضعیت هر رقیب را با توجه به محصول ،مکان جغرافیایی، حیطه و یا سایر شرایط موجود می‌باشد.

نگهداری کاتالوگ محصول: سامانه امکان ایجاد و نگهداری کاتالوگ محصولات را بصورت کامل را برای ثبت ومدیریت کلیه اطلاعات مربوط به سطوح قیمت گذاری، واحدهای اندازه‌گیری، تخفیف‌ها را فراهم میسازد.

مدیریت اسناد فروش: سیستم به شما امکان ایجاد مدیریت و پخش اسناد بازاریابی و فروش (بروشورها و اطلاعات رقبا) را می‌دهد. اطلاعات اسناد در سیستم بر اساس هرگونه اطلاعاتی قابل جستجو می‌باشد.

تبدیل اطلاعات به ابزار تصمیم‌گیری
گزارش های سیستم را بنا به سلیقه خود ایجاد و یا تغییر دهید: روش دسته‌بندی گزارشها را تغییر دهید تا سیر وقایع را ببینید، مقدار فروش را پیش‌بینی و اندازه‌گیری نمایید، روند فروش را زیر نظر داشته و راندمان تیم فروش را اندازه‌‌گیری نمایید، پس از ایجاد این گزارشها را به راحتی می‌توان بین همکاران به اشتراک بگذرید.

به داده‌های خام معنی دهید: برای تیم‌های مدیریتی ارشد مجموعه داشبوردهای کاری ایجاد نمایید تا آنان بتوانند بنا بر پارامتر‌های حساس و کلیدی نمودارهای مربوطه را همواره در جلوی دید خود داشته باشند.

وضعیت و مراحل کارها را زیر نظر داشته باشید: برای درک دقیقتر از وضعیت سرنخ‌ها ویا فرصتهای فروش در هر مرحله از فرآیند فروش می‌توانید گزارشهای پیچیده‌ی دسته بندی و آماری تهیه نمایید.


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()