مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب

 
کاربرد های ابری CRM تاریخ: ۱۳٩٠/٤/٢۱
 

امروزه crm در حال تغییر و روندی رو به رشد به سمت ابر محاسبات است.

به جای خرید سرورهای گران قیمت و نرم افزارهایی برای ثبت اطلاعات و مدیریت مشتری، شرکت ها می توانند از برنامه های کاربردی  مبتنی بر وب crm باری ثبت اطلاعات و بالا بردن سطح سرمایه گذاری استفاده کنند.

 Salesforce.com یک رهبر در ابر محاسبات است که یک مجموعه ی کامل از برنامه های کاربردی ابری crm، بستر ابری و زیرساخت های ابری را ارائه می د هد.

 

 


1) برای فروش و بازاریابی: برای مدیریت فروش، ابر کاربردهای crm زمان واقعی به فعالیت های تیم خود ارائه می دهد به طوری که آنها می توانند با اعتماد به نفس پیش بینی خرید و فروش  خود را انجام دهند.

2) برای خدمات به مشتریان: مشتریان شما سوالات متداولی درباره ی محصول شما می پرسند. امروزه مشتریان می توانند به google و یا  twitter بروند و  پاسخ سوالات خود را دریافت کنند و در صورتی که نتوانستند پاسخ سوال مورد نظرشان را دریافت کنند با مرکز تماس شما تماس می گیرند.

3) بستر ابری crm: کاربردهای ابری کامپیوتر نیاز به صنعتی ساده و آسان برای فروش و بازاریابی و خدمات تعرفع ای خود دارند و به همین دلیل است که شرکت های هوشمند آزادی کامل کسب و کار خود از crm های سفارشی استفاده کرده و به بستر ابری crm تکیه می کنند.

4)زیرساخت های ابری crm: موفقیت مشتریان crm در این امر به اثبات رسیده است که آن ها به زیرساخت ها، سرورها و نرم افزارهای مرکز داده اعتماد کرده و به آن تکیه می کنند. برای انجام کار موثر crm باید سه ویژگی داشته باشد:

الف) قابلیت اطمینان بالا - بالغ بر 99.9 ٪ 

ب) کارایی بالا - دسترسی به داده ها در کمتر از 300 هزارم ثانیه

ج) امنیت بالا -- گواهی نامه های صنعتی مانند ISO27001 و SAS 70  


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()