مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب

 
پیش بینی آینده نرم افزارهای CRM تاریخ: ۱۳٩٠/٤/۱٩
 

موسسه تحقیقاتی فارستر در آخرین تحلیل خود در مورد سرویس‌های نرم‌افزاری اشاره می‌نماید که این سرویس‌ها در حال رشد و روندی بی سابغه بوده و بزودی با مرزهای حوزه‌های سنتی مانندCRM ، وارد محدوده‌های جدیدتری مانند مدیریت سرویس‌های IT خواهد شد.فارستر در آخرین بخش از سری گزارش‌های خود آورده است که پس از ورود سرویس‌های نرم‌افزاری به مواردی مانند CRM  و برنامه‌های مدیریت سرمایه‌های انسانی (HCM) ، اینک بازار این گونه سرویس‌ها شروع به گسترش در محدوده‌هایی مانند کنفرانس تحت وب و مدیریت سرویس‌های IT نموده‌اند.

Liz Herbert  تحلیلگر ارشد Forrester Research می‌گوید: "نرم‌افزارهای SaaS در مقایسه با بازار نرم‌افزارهای کاربردی سنتی در حوزه‌های منابع انسانی و CRM پیشرفت قابل توجهی نموده و به نظر می‌رسد این سرویس‌ها بزودی وضعیت موجود را در بازار نرم‌افزارهای سازمانی به نفع خود تغییر خواهند داد"

"میزان پذیرش SaaS از سوی سازمان‌ها در حال افزایش است و این سرویس‌ها مناسب گستره وسیعی از نیازهای سازمانی گردیده‌اند."

به گفته فارستر ایجاد شبکه‌های همکاری متقابل با استفاده از سرویس‌های SaaS به یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها تبدیل شده و وجود پتانسیل بالا برای تاثیرگذاری بر روش‌ها و شیوه‌های جدید همکاری، این سرویس‌ها را به یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌ها در مقابل سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تبدیل نموده است.البته در این گزارش آمده است که این موارد در کوتاه مدت قابل استناد هستند و آینده سرویس‌های نرم‌افزاری در بلند مدت هنوز مبهم است.

 


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()