مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب

 
کاربرد های ابری CRM تاریخ: ۱۳٩٠/٤/٢۱
 

امروزه crm در حال تغییر و روندی رو به رشد به سمت ابر محاسبات است.

به جای خرید سرورهای گران قیمت و نرم افزارهایی برای ثبت اطلاعات و مدیریت مشتری، شرکت ها می توانند از برنامه های کاربردی  مبتنی بر وب crm باری ثبت اطلاعات و بالا بردن سطح سرمایه گذاری استفاده کنند.

 Salesforce.com یک رهبر در ابر محاسبات است که یک مجموعه ی کامل از برنامه های کاربردی ابری crm، بستر ابری و زیرساخت های ابری را ارائه می د هد.

 

 


 
ادامه مطلب...
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()
 
 
پیش بینی آینده نرم افزارهای CRM تاریخ: ۱۳٩٠/٤/۱٩
 

موسسه تحقیقاتی فارستر در آخرین تحلیل خود در مورد سرویس‌های نرم‌افزاری اشاره می‌نماید که این سرویس‌ها در حال رشد و روندی بی سابغه بوده و بزودی با مرزهای حوزه‌های سنتی مانندCRM ، وارد محدوده‌های جدیدتری مانند مدیریت سرویس‌های IT خواهد شد.فارستر در آخرین بخش از سری گزارش‌های خود آورده است که پس از ورود سرویس‌های نرم‌افزاری به مواردی مانند CRM  و برنامه‌های مدیریت سرمایه‌های انسانی (HCM) ، اینک بازار این گونه سرویس‌ها شروع به گسترش در محدوده‌هایی مانند کنفرانس تحت وب و مدیریت سرویس‌های IT نموده‌اند.

Liz Herbert  تحلیلگر ارشد Forrester Research می‌گوید: "نرم‌افزارهای SaaS در مقایسه با بازار نرم‌افزارهای کاربردی سنتی در حوزه‌های منابع انسانی و CRM پیشرفت قابل توجهی نموده و به نظر می‌رسد این سرویس‌ها بزودی وضعیت موجود را در بازار نرم‌افزارهای سازمانی به نفع خود تغییر خواهند داد"

"میزان پذیرش SaaS از سوی سازمان‌ها در حال افزایش است و این سرویس‌ها مناسب گستره وسیعی از نیازهای سازمانی گردیده‌اند."

به گفته فارستر ایجاد شبکه‌های همکاری متقابل با استفاده از سرویس‌های SaaS به یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها تبدیل شده و وجود پتانسیل بالا برای تاثیرگذاری بر روش‌ها و شیوه‌های جدید همکاری، این سرویس‌ها را به یکی از محبوب‌ترین راه‌حل‌ها در مقابل سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ تبدیل نموده است.البته در این گزارش آمده است که این موارد در کوتاه مدت قابل استناد هستند و آینده سرویس‌های نرم‌افزاری در بلند مدت هنوز مبهم است.

 


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()
 
 
CRM در بازار امروز تاریخ: ۱۳٩٠/٤/۱۸
 

به گزارش انجمن بازاریابی کانادا رشد استفاده از crm در این کشور در سالهای اخیر حالتی انفجاری داشته است، به طوری که نزدیک به 800 میلیون دلار در یک سال برای سیستمهای سی آر ام هزینه شده و طبق پیش بینی، این عدد سالانه 15 درصد رشد خواهد داشت. در بیانی دیگر، حدود 86 درصد شرکت های کانادایی به گونه ای از سی آر ام استفاده می نمایند؛ با این حال به اعتقاد بسیاری، هنوز سرمایه گذاری در این زمینه در سالهای اخیر، به حدی که باید، نبوده است.
کاتلر اعتقاد دارد سی آر ام از قطعی ترین پیشرفتهای مثبتی ست که در زمینه بازاریابی در سالهای اخیر رخ داده است ، چرا که هر قدر شرکتی در مورد مشتریان و چشم اندازشان بیشتر می داند ، موثرتر می تواند با دیگران رقابت کند . بررسی دیدگاههای خود کاتلر در سالهای اخیر نیز نشانگر اعتقاد وی به همین اهمیت است .دیدگاه های قدیمی او که مربوط به سالهای 98 و 99 می باشد نشانگر محدودیتی ست که برای فرایند crm قائل بوده و آن را اساسا محدود برای شرکت هایی می دانسته که دارای مشتریان خاص بوده و یا برای مشتریان خاص شرکت ها ، توصیه می نموده است. اما نظرات جدید وی که در کتابهای کم حجم تر ، در سالهای اخیر، چاپ شده اند بیانگر دیدی وسیع تر می باشند. crm ماهیتا بیشتر در صنایع پر اطلاعات مثل بانکینگ ، کارتهای مالی و اعتباری، بیمه، شرکتهای ارتباطات راه دور منطقی به نظر می رسد، اما وجود نرم افزارهای جدید که هدفمندانه در پی گسترش کاربرد این فرایند اند حوزه های جدیدی برای آن گشوده است. 


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()