مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

CRM سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب

 
چالش‌های اجرایی CRM تاریخ: ۱۳۸٩/۸/٢٩
 

1. عدم وجود و یا ناکافی بودن استراتژی CRM

2. مخالفت‌ها برای سازگار شدن کاربران با CRM ها

3. مباحث مدیریت درست اطلاعات

4. فقدان جهت دهی فرآیندهای تجاری

5. ناکافی بودن پشتیبانی و آموزش

6. استفاده از تکنولوژی نامناسب


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()
 
 
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری در یک جمله تاریخ: ۱۳۸٩/۸/٢٥
 

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()
 
 
تفاوت ECRM یا Electronic CRM با CRM تاریخ: ۱۳۸٩/۸/٢٥
 

به شکلی از CRM که با استفاده از فناوری اطلاعات شکل گیرد ECRM یا Electronic CRM می گویند. eCRM یک راهکار مدیریت ارتباط با مشتری است که به کمک فناوری اطلاعات منابع، سیاست های تجاری و استراتژی شرکت را مدیریت می کند. طبیعتا اثر بخشی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بیش از نوع سنتی خود است.

 

در این بخش برای درک بهتر مطلب به مقایسه ECRM و CRM می پردازیم:


 
ادامه مطلب...
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()
 
 
یک مدل ساده از CRM تاریخ: ۱۳۸٩/۸/٩
 

در این مدل به شکلی ساده چگونگی استفاده از نرم افزار CRM برای مدیریت مشتری، واحدهای درون و برون سازمانی تا رسیدن به گزارشات تحلیلی نهایی بیان شده است.

مدل crm


 
▂ ▃ ▅ ▆ شبکه اجتماعی ▆ ▅ ▃ ▂
▂ ▃ ▅ ▆ دانلود رایگان نرم افزار ▆ ▅ ▃ ▂
comment نظرات ()